środa, 13 października 2010

Śniadanie dla dziecka - omlet bananowy

 
Ponieważ dosyć miałam podawania na zmianę parówek, jajecznicy, kanapki z szynką lub naleśników na słodko (z dżemem lub z białym serkiem waniliowym) postanowiłam zrobić dzisiaj coś innego, coś pysznego i pożywnego z owocami.

Do zrobienia omletu bananowego wzięłam:
1 jajko (najlepiej klasy 0 lub 1)
2 łyżki mąki
2 łyżeczki brązowego cukru
pół banana
szczyptę cynamonu
cukier puder i śmietanę do podania

ubiłam szybko białko, dodałam do niego żóltko i razem jeszcze chwilę ubijałam, dosypałam cukier i mąkę i szybko wymieszałam. Wkroiłam pół banana (pokroiłam w pół wzdłóż i w talarki) i dodałam cynamonu. Wylałam na małą patelnię teflonową (16-18cm) posmarowana lekko olejem kujawskim. Smażyłam na średnim ogniu/na 7 w elektrycznej kuchence z jednej i drugiej strony.




















Podałam posypany cukrem pudrem, ale lepiej "wchodził" jak jeszcze dodałam śmietany.
Kamilce bardzo smakował, ale ponieważ był dosyć sycący, to trochę dla mamy zostało do spróbowania, że było pyszne :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz